FAQ

Hieronder hebben we een aantal van de meest gestelde vragen onder elkaar gezet en uiteraard voorzien van de antwoorden zodat je hier wellicht direct verder kunt.
Hoeveel accounts kan ik aanmaken?
Je kunt een account aanmaken per mailadres. Wil je een zakelijk en particulier account hebben om de content makkelijker op te delen, dan gebruik je twee mailadressen. We raden aan om niet te veel accounts aan te maken omdat je dan uiteindelijk het overzicht kunt verliezen.
Kan ik de content lokaal opslaan?
De content kan lokaal opgeslagen worden, dat wil zeggen: op je computer. Binnen het platform zijn beperkte mogelijkheden vrij geschakeld. Dit heeft alles te maken met de rechten op de content zelf en kan niet aangepast worden door ons.
Kan ik suggesties doen voor de toekomst?
Ja, graag zelfs! We hebben de software ontwikkeld om te gebruiken en dat betekent dat de eisen en wensen van onze gebruikers onze hoogste prioriteit hebben. Je kunt via de website contact met ons opnemen zodat je de suggesties bij ons neer kunt leggen. We kunnen niet beloven dat we er direct mee aan het werk gaan – sommige suggesties zijn ook niet uitvoerbaar. Maar we luisteren graag naar je input!
Waarom zou ik een donatie doen?
Een donatie doen is niet verplicht. Je krijgt er ook geen voordelen mee. Je zorgt er echter wel voor dat we ook in de toekomst verder kunnen ontwikkelen en onze diensten aan kunnen bieden. We willen de mogelijkheden graag gratis houden. Daarom verplichten we niemand tot aanschaf van producten of licenties en gebruiken we geen reclames. Omdat er geld nodig is om alles te laten draaien en verder te ontwikkelen, vragen we in ruil om donaties. Wil je dit niet, dan doe je het niet – zo simpel is het.
Welke content kan ik delen?
De meeste bestandstypen worden ondersteund op ons platform. Dat betekent dat je de meeste content direct kunt delen, kunt bewerken of met iemand anders kunt bekijken. Wanneer het bestandstype niet ondersteund wordt terwijl het wel een vaak gebruikte indeling is, vragen we je om dit even bij ons te melden. Vaak is een kleine aanpassing in de software namelijk al genoeg om ervoor te zorgen dat het wel ondersteund wordt. Zo hebben andere gebruikers er ook baat bij.
Groeit Syntchu.be nog of staat alles stil?
Achter de schermen wordt altijd gewerkt aan nieuwe oplossingen, toepassingen en mogelijkheden. Het aantal gebruikers op het platform blijft doorgroeien en we hebben besloten wat meer mensen aan te trekken om zo sneller te kunnen schakelen. De wereld van online content staat nooit stil, dus staan wij ook nooit stil.
Mag ik alle content delen?
We hebben ervoor gezorgd dat bijna alle content gedeeld kan worden. Uiteraard zijn er logische beperkingen en leggen we de verantwoordelijk van de gedeelde content graag bij de gebruikers zelf. We hopen dat ons vertrouwen terecht is en dat de gebruikers zelf ook maat kunnen houden bij het kiezen van de inhoud die gedeeld wordt. Zo niet, dan kun je altijd andere gebruikers rapporteren.